Юридична допомога для Вашого бізнесу

(044) 469 00 10,   (050) 440 40 64

Ми в соц. мережах: Юстком у Facebook Юстком у Google+ Юстком у Twitter

Реєстрація РРО - Реєстрація касового апарату, фіскального реєстратора

реєстрація касового апарату

Послуга надається на території Києва та Київської області - 1500 грн.

Юридичні особи та фізичні особи-підприємці, які ведуть бізнес у сфері громадського харчування, торгівлі та послуг, та здійснюють розрахунки у готівковій та безготівковій формі при продажу товарів, повинні використовувати РРО - реєстратори розрахункових операцій (касові апарати, фіскальні реєстратори, та ін). Реєстрація касових апаратів необхідна, в першу чергу для повноцінного та законного функціонування суб’єктів підприємницької діяльності.

Вам необхідно зареєструвати касовий апарат чи фіскальний реєстратор? - Телефонуйте нам!

Купити касовий апарат Ви можете в наших партнерів: ТОВ Ерасервіспарк, (044) 221-50-98

Реєстрація касового апарату в податковій: необхідні документи

Реєстрація касового апарату (в Києві та Києво-Святошинському районі) можлива за умови подачі клієнтом наступних документів:

  • Ксерокопія виписки з ЄДР;
  • Копія паспорту для ФОП та довідки ЄДРПОУ для ТОВ;
  • Документ, що підтверджує право володіння РРО, рахунок фактура
  • Техпаспорт на РРО;
  • Копія договору оренди на приміщення, де буде зареєстрований касовий апарат;
  • Довіреність.

Вартість послуги та терміни:

  • Вартість наших послуг складає 800 грн.
  • Додатково не сплачується нічого. У вартість включено виїзд до клієнта, офіційні платежі, доставка готового пакету документів

Термін виконання послуги складає: від 5 до 10 днів, в залежності від району реєстрації РРО та необхідості отримання довідки для ліцензії на алкоголь.

До послуги входить:

  • Надання консультацій відносно реєстрації касового апарату;
  • Підготовка необхідних документів;
  • Представництво інтересів замовника в органах державної влади, реєстрація касового апарату в податковій;
  • Відправка/передача готового пакету документів клієнту.

Реєстрація касових апаратів здійснюється нашими фахівцями без присутності клієнта. Ми все зробимо за Вас та допоможемо позбутися зайвого бюрократичного клопоту!

Реєстрація РРО власними зусиллями

Реєстрація РРО передбачає звернення до державної податкової адміністрації.

Реєстрація касового апарату здійснюється за місцем знаходження (місцем проживання) того чи іншого суб’єкта господарювання (юридичної особи чи фізичної особи-підприємця). Для здійснення реєстрації касового апарату обов’язкова наявність власного або орендованого нежитлового приміщення, в якому буде використовуватися даний касовий апарат.

Порядок реєстрації РРО

Порядок реєстрації РРО регулюється Законом України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" від 06.07.1995 № 265/95-ВР, а також Наказом міністерства доходів і зборів України № 417 від 28.08.2013р. "Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги)". Згідно даних нормативно-правових актів, реєстратор розрахункових операцій - пристрій або програмно-технічний комплекс, в якому реалізовані фіскальні функції і який призначений для реєстрації розрахункових операцій при продажу товарів (наданні послуг), операцій з купівлі-продажу іноземної валюти та/або реєстрації кількості проданих товарів (наданих послуг). До реєстраторів розрахункових операцій відносять такі: електронний контрольно-касовий апарат, електронний контрольно-касовий реєстратор, комп’ютерно-касова система, електронний таксометр, автомат з продажу товарів (послуг) тощо.

Реєстрація касових апаратів та фіскальних реєстраторів в податковій

Реєстрація касових апаратів, фіскальних реєстраторів суб'єктом господарюванням відбувається за подачі наступних документів:

  1. заяви формою № 1-РРО;
  2. копії свідоцтва про реєстрацію суб’єкта господарювання (оригінал необхідно взяти з собою);
  3. копії свідоцтва про присвоєння номера ЄДРПОУ / ДРФО, ІПН (оригінал продемонструвати);
  4. копії документа на право володіння касовим апаратом;
  5. копії договору сервісного обслуговування касового апарата;
  6. техпаспорту апарата;
  7. книги обліку розрахункових операцій;
  8. журналу обліку і виклику технічного спеціаліста;
  9. доручення на ім'я виконувача реєстрації з печаткою та підписами директора або осіб, що мають право підпису відповідно до статутних документів компанії;
  10. безпосередньо касового апарату.

Заява повинна бути підписана керівником суб’єкта підприємницької діяльності або фізичною особою - підприємцем із зазначенням дати подання. Усі розділи даної заяви повинні бути заповнені в обов’язковому порядку. Копії документів засвідчуються підписом керівника суб’єкта господарювання або особистим підписом фізичної особи - підприємця.

Не пізніше двох днів з моменту подання суб’єктом господарювання пакету документів посадова особа органу доходів і зборів приймає рішення про можливість проведення такої дії як реєстрація касового апарату. Після цього податківець виписує довідку про резервування фіскального номеру у двох примірниках, один з яких видається суб’єкту господарювання, інший - залишається в податковому органі.

Порядок реєстрації РРО передбачає, що протягом п’яти робочих днів з моменту отримання довідки про резервування фіскального номера касового апарату суб’єкт господарювання повинен забезпечити переведення касового апарату у фіскальний режим роботи, занесення фіскального номера до фіскальної пам’яті, опломбування РРО. В центрі сервісного обслуговування, видається довідка про опломбування та акт введення в експлуатацію касового апарату.

Після цього суб’єкт господарювання повинен подати протягом строку дії довідки про резервування фіскального номера до органу ДПС за місцем її видачі. Якщо копія довідки та примірник акту не були подані чи невчасно подані, то довідка про резервування фіскального номера РРО вважається недійсною.

Після всіх цих дій, посадова особа податкового органу виписує реєстраційне посвідчення у двох примірниках, один з яких видається суб’єкту господарювання, а інший залишається у податковій. Номер посвідчення збігається з фіскальним номером РРО.

Підстави для відмови в реєстрації реєстраторів розрахункових операцій

Державна податкова служба відмовляє в проведенні такої дії як реєстрація РРО в таких випадках:

  • РРО вже зареєстрований;
  • модель касового апарату не включено або виключено з Державного реєстру РРО;
  • касовий апарат не відповідає сфері застосування, зазначеній в заяві;
  • центр сервісного обслуговування не має права на технічне обслуговування та ремонт РРО, тому що відсутній договір з виробником цього РРО;
  • подано неповний пакет документів;
  • в органі доходів і зборів є відомості про анулювання ліцензії на право здійснення відповідної господарської діяльності;
  • відсутній документ на право власності або інший документ, який дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися касовий апарат;
  • суб’єкта господарювання не включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
  • суб’єкт господарювання не перебуває на обліку в органі доходів і зборів, до якого подано документи на реєстрацію РРО;
  • суб’єкт господарювання або його відокремлені підрозділи не перебувають на обліку в органі доходів і зборів за адресою

Реєстрація фіскального реєстратора та касового апарату (процедура перереєстрації)

Якщо суб’єкт підприємницької діяльності вирішив використовувати РРО в іншій господарській одиниці, він повинен провести процедуру перереєстрації РРО. Для цього він подає такі документи:

  • заяву з позначкою "Перереєстрація";
  • документ на право власності або документ, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО;
  • реєстраційне посвідчення.

Отримавши весь пакет документів, у випадку їх належного оформлення, посадова особа органу доходів і зборів не пізніше двох робочих днів з дня подання реєстраційної заяви проводить процедуру перереєстрації РРО шляхом внесення відповідних змін до інформаційної системи Міндоходів, а також повертає суб'єкту підприємництва реєстраційне посвідчення з відміткою про перереєстрацію РРО в органі доходів і зборів.

Підстави для скасування реєстрації касового апарату.

Реєстрація фіскального реєстратора діє до дати скасування реєстрації РРО, яке відбувається в таких випадках:

  1. суб'єктом господарювання подано відповідну заяву про скасування реєстрації касового апарату за формою № 4-РРО;
  2. сплив строк служби РРО;
  3. закінчилися строки експлуатації даного фіскального реєстратора;
  4. РРО використовується не за сферою застосування, яка визначена в Державному реєстрі касових апаратів;
  5. невідповідність модифікації, конструкції версії внутрішнього програмного забезпечення фіскального реєстратора, включених до Державного реєстру РРО;
  6. установчі документи суб'єкта підприємництва визнані недійсними за рішенням суду;
  7. є судове рішення про ліквідацію суб'єкта господарювання, який став банкрутом;
  8. є судове рішення щодо припинення суб'єкта підприємницької діяльності не в результаті процедури банкрутства.
  9. суб'єкт господарювання - фізична особа - підприємець померла, або оголошена померлою, визнана недієздатною або безвісно відсутньою, обмежена в цивільної дієздатності;
  10. в органах доходів і зборів наявні відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців щодо державної реєстрації припинення суб’єкта господарювання;
  11. крадіжка РРО;
  12. змінився власник касового апарату.

Отже, дотримання всіх вище вказаних вимог призводить до реєстрації касового апарату та повноцінного та законного функціонування суб’єкта господарювання.

Фахівці нашої компанії зроблять так, що реєстрація касового апарату не завдасть вам зайвого клопоту та відбудеться із дотриманням законного порядку її проведення.